2013年9月27日星期五

MY OH MIND - 一大堆或許你也有興趣知的問題

上月底剛完成了2013年首個MY OH MIND課程,也許有一段時間沒有開課程及寫網誌,學員均很好奇在堂上問了一大堆問題,有些或許你也有興趣來「八」一「八」,節錄如下(口語化會傳神一點):

學員:做咩你地隔咁耐先開班架?等到頸都長喇。

KK:我地係以催眠治療為主,開班係睇情況,好多時都係懶。開課程要有好多事前功夫要做,由要推又要招生。反而好多時係開私人班多,學員自己組好隊就打俾我度期,唔駛做前期工作,等我可以多D時間去準備課程。

學員:咦?MY OH MIND都唔係第一次攪架喇,D課程內容唔係已經有喇咩?重要去準備?

KK:世界變得咁快,D課程係需要針對學員的需要同埋與時並進,點可能唔去update同準備呢?

學員:我見過有唔少機構開OH 班攪團購,你地有冇攪架?

KK:冇。亦唔會考慮,雖然用平價作招徠,的確可以吸引唔少人黎上堂,只不過唔同機構有唔同的宗旨,我地係希望黎學OH的學員,係真真正正對OH有興趣先黎學,而唔係因為貪平來湊湊熱鬧果種,學唔學到,用唔用得著好視乎學只抱住咩野心態黎學。一向以來,我地都同學員講,如果佢地有D真係對OH有興趣但又想先體驗下OH,可以帶埋佢地黎上第一堂,不收取任何費用,所以我地開OH班係唔會用團購。

學員:其實你地係幾時開始開MY OH MIND嘅課程?

KK:第一個MY OH MIND課程已經係2009年喇,應該個課程資料重有響我地D blogs度

(後記,祖迪第一時間搵番條link出黎:http://www.hkhypnosis.com/post/21/850 有blog有真相)

學員:我都係黎你地度做前世催眠先知你地有攪OH課程,如果我有friends佢想知多D關於MY OH MIND嘅野,咁有咩野資料俾到佢?

KK:其實我地D主打課程都有自己嘅websites,不過都係採取被動方式,MY OH MIND嘅網址好易記,嘅然你問到,我就順便一次過賣埋廣告

MY OH MIND 網址: www.myohmind.com
MIND TECH科學靜坐證書課程 網址: www.mindtech1.com
前世催眠體驗工作坊 網址: www.pastnfuture.com
意覓思維 網址:www.ex-matrix.com
網誌: www.hkhypnosis.com 或 http://blog.hkhypnosis.com/

沒有留言: