2011年7月10日星期日

Mind Tech 學員分享靜坐體驗

最近一位年幾次前學過 Mind Tech 的學員跟我們分享他的靜坐體驗,我們並得這位學員同意將他的體驗轉載與大家分享:

Hi KK,

記得我嗎? 跟你學 Mind Tech 科學靜坐都有成年幾,果陣時我一心諗住自己好幾年黎學過唔少靜坐都好似冇咩特別,當聽見你個科學靜坐,乜靜坐都會科學嘅咩?就去上左你堂,你重記得我呢個聲氣多多嘅Dennis ?

我學完之後冇寫學員感想,係當時未有咩野即時體會,果陣時我都重未捨得放低以前學果D靜坐方法,直至有次返工D野煩到我死,一瞌埋眼想靜坐時,日抖D煩野就標晒出黎,靜咩鬼坐? 越坐就越靜唔到。當個心成日叫自己靜D喇,一講個靜字,我就諗返起Mind Tech,於是一路按住你教嘅方法,真係可以好快咁靜落黎。經過呢次經驗,我終於放低以前所學嘅其他靜坐方法,單做Mind Tech,結我發現精神活力明顯比以前好,以前就越做就越唔想理野,真係有D想與世隔絕。

諗返轉頭,好多人好似我咁窮一生精力去學靜坐,以為打坐時間越長就越好,但原來自己唔明靜坐係咩野一回事,係咪適合自己,我自己一心係想得到靜坐對健康的好處,未想做和尚住,而且打坐真係要好多野配合,學左 Mind Tech之後知多左好多關於靜坐的科學研究,原來自己以前果套坐得越耐越好嘅諗法,令自己行左好多寃枉路。

你在 Mind Tech 教「雜念」同埋Level 1 狀態對我幫助最大,靜坐起黎事半功倍!我做番 Mind Tech 之後,個人響處理問題上(特別係濕滯果D),可以冷靜落黎唔會好似以前咁衝動,連我女朋友都讚我好修養左添!

今次個email就補番之前冇響課堂完結之後個學員感想喇,你不妨提下其他學左 Mind Tech 嘅朋友記得要用呀!

Thanks,
Dennis

沒有留言: